Bonnläpp

Helt plötsligt har jag transformerats till en snusare. När jag ligger i min säng och trycker ostmackor framför diverse serier är det ganska oskönt att behöva kravla sig ur det lilla boet av täcke jag lyckats skapa för att ta sig ut i kylan och suga i sig nikotin, så jag lägger helt enkelt in en prilla istället.
Jag brukar dock undvika att snusa offentligt då detta beroende inte existerat såpass länge för en godkänd snusgrop att utveckals, vilket betyder att min överläpp putar ut ganska ordentligt då den lilla stinkpåsen ligger och gottar sig.

Imorgon ska jag förövrigt göra min plikt som svensk medborgare och rösta till riksdagsvalet för första gången i mitt liv. Det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0