Halloj alla glada!



Hej bloggen!!!!!!

Ligger och jäser i min säng, försöker trycka ut lite gas ur min kolhydratsfyllda mage men det går inte så bra.

Idag har jag: druckit kaffe, ätit müsli, druckit mer kaffe, sagt farväl till ärkebögen Daniel som reser till Oslo, bokat frisörtid för att färga en ej acceptabel utväxt (försökte hitta en humoristiskt illustrerande bild och googlade outgrowth men där fanns ingenting, vad tusan heter det på engelska?).

Sedan jag kom hem från mina ärenden i staden har jag tvättat, städat samt diskat! Duktig flicka!

Just nu är jag i det där stadiet då jag inte orkar gå och lägga mig. Detta innebär ju att jag måste resa mig upp, tvätta av mig sminket samt borsta tänderna vilket är en oerhörd ansträning (JA!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0