Hej hej!



Här sitter jag och är mycket uppgiven och besviken. (Har ögonbryn egentligen men tack vare min fenomenala lugg så försvinner dem när jag gör uppgivna/förvånade miner)

Orsak nr1: Fyra år till med Failiansen.
Orsak nr2: Jag skulle egentligen tagit flyget kl 10:40 till Oslo men det blev inställt så nu måste jag sitta här och vänta till klockan slår tre. Och jag är sjukt kissnödig hela tiden efterom jag hävt i mig hundra kannor kaffe.

Ja, PhotoBooth samarbetar med mig igen efter att ha uppfört sig som en trotsig treåring hela gårdagen. Det gäller att hitta små glädjeämnen i vardagen, särskilt denna ovanligt dystra måndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEHALLÅ!

Du ska ju till Oslo.

Till MIG.

Det är ju asgrymt ju.

Upp med hakan!

2010-09-20 @ 14:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0