Huff

Nu blev jag helt plötsligt väldigt stressad såhär på morgonkvisten. Svenska konsulatet har bara öppet mellan 9-11 vilket enligt mina mått är okristligt tidigt. Alltså, med andra ord hann jag inte kliva upp i tid för att lägga min röst på Svergies framtid idag.
Nej, istället ligger jag här med sjukt illaluktande morgonandedräkt och torr mun kombinerat med lite lättare ångestkänslor då jag inte vet om min röst hinner fram i tid till valdagen.

Nu blir det kaffe kaffe kaffe och förhoppningsvis kan den här dimman framför mina ögon klarna lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla vän. du kan rösta fram tills det smäller. skärpning!

2010-09-07 @ 16:09:27
Postat av: Anonym

*facepalm**

2010-09-07 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0