KÖRV

Jag käkade korv stroganoff för tredje gången denna veckan eftersom jag måste äta upp min falukorv innan jag reser iväg 5 dagar på måndag. Visst är det gott, men inte SÅ gott! Imorgon tänkte jag variera mig och steka falukorv tillsammans med pasta och ketchup, åh vilken gourmetmåltid.

Ibland uppskattar jag min talang att vara helt oförmögen att laga bara en måltid. Det blir alltid minst en portion över i kastrullen och det är tacksamt när man (jag) kommer hem pissfull och hungrig. Det tog mig ungefär tre minuter att slänga i mig resterna från kokkonsten jag åstadkom tidigare idag och åh så glad jag är att jag motstod frestelsen tidigare att köpa dyr men ack så god bakpotatis från fyllekäkstället nr.1 Potetbakeren. Där snackar vi munorgasm, men nu är jag mätt, go och glad med knorr på svansen tack vare min talang att laga alldeles för mycket mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0