There's a place downtown where the freaks all come around

Ikväll slipper jag plocka glas, nej jag har nämligen blivit uppgraderad till öl- och vinbaren. Norges regler för alkoholutskänkning är oerhört invecklade och byråkratiska, vilket betyder att jag som tjugoåring inte får stå i frontbaren där det säljs sprit, nej där krävs det att du är tjugoett. Hej! Kul att vara minderårig igen.

Jag har hursomhelst tagit på mig lite ögonskugga dagen till ära och tänkte snart knalla ner till mitt wörk.



Just det! Jag var hos frisören i onsdags och har numera pannlugg, för första gången sedan jag var pysseliten och min mamma klippte mig utan att jag hade något att säga till om.
Denna gång blev det dock så snyggt att jag vill idka älskog med min frisör på salongen med namnet "You're gorgeous, but what's with the hair?"

Tjipp å häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0